Lasse Kongo
Medlem
Klickar på länken i mailet men samma resultat. Ingen banner eller popup i appen. Men jaja får hoppa det då. Sparar 20:- varje månad! får se det så.
Man väljer ett av korten specifikt och debiteringen sker i euro, inte i kortets valuta.Hur dras avgiften om man signar upp? Från det ”valda” kortet man har eller?
Fråga om Curve. Jag ska bo på Hilton och har maxat mit Amex platOm jag tar betalningen på Curve och sedan ändrar kort till Amex på måndag när betalningen kommer in, dras det från Amex då eller är det från Curve? Har det någon påverkan för poänginsamling? #newbie
Man kan inte koppla Amex till Curve. Tyvärr!Fråga om Curve. Jag ska bo på Hilton och har maxat mit Amex platOm jag tar betalningen på Curve och sedan ändrar kort till Amex på måndag när betalningen kommer in, dras det från Amex då eller är det från Curve? Har det någon påverkan för poänginsamling? #newbie
Tycker Curve X fortfarande är för dyrt och mitt vanliga gamla blåa Curve duger fint.CurveX erbjuds nu "till 50%" vilket anses vara £2,50 i min app.