Senaste nytt

Curve betalkort

inka

Medlem
Skaffade för länge sedan gratisvarianten av Curve (det blå kortet). Men när det för ett tag sedan byttes ut då det blå kortet gått ut så fick jag istället ett kort med utsende som Curve X. Blir fundersam om detta medför månadsavgift eller inte. Var ser jag i Curveappen, om kortet fortsatt är gratis eller inte?
 

Nimbus

Medlem
Skaffade för länge sedan gratisvarianten av Curve (det blå kortet). Men när det för ett tag sedan byttes ut då det blå kortet gått ut så fick jag istället ett kort med utsende som Curve X. Blir fundersam om detta medför månadsavgift eller inte. Var ser jag i Curveappen, om kortet fortsatt är gratis eller inte?
"Manage your plan" i appen. Där står vilket kort som pengar dras och när det dras nästa gång.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
 

Axxo

Medlem
Hur lång är leveranstiden för gratiskortet och och kostar kortleveransen något?
Jag har väntat på ett kort sedan i början av december. Mitt gick ut i december och jag bad dom skicka ett nytt. (jag har gratis versionen)
Dom säger att jag ska vänta och att det är på g, väldigt långa långa lev tider nu..
 

henke12

Medlem
Mitt gick också ut nu i månadsskiftet Jan/feb
Stod i appen redan innan jul att kortet skulle komma 24/1.
Men det kom inte förrän 7/2
 

MrRob

Medlem
Jag fick mitt senaste Black rätt snabbt i januari och väntar nu på ett nytt Metal som skulle varit här igår (lördag) enligt appen. Återstår att se om det kommer i början av veckan eller om är mer försenat än så..
 

Nimbus

Medlem
Hur är det med tidszoner och sånt där, när man gör GBIT? Bokförs flytten enligt svensk tid? Dvs kan jag GBIT:a strax efter midnatt mot en dubbel-poäng-helg?

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
 

imartin

Medlem
Hur är det med tidszoner och sånt där, när man gör GBIT? Bokförs flytten enligt svensk tid? Dvs kan jag GBIT:a strax efter midnatt mot en dubbel-poäng-helg?

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Jag råkade göra detta misstag en gång. Körde GBIT direkt strax efter midnatt svensk tid, och missade att Curve bokför transaktioner enligt UK tid. Fick inga dubbla poäng för dessa transaktioner. Så vänta till på fredag morgon, är min rekommendation.
 

Nimbus

Medlem
Jag råkade göra detta misstag en gång. Körde GBIT direkt strax efter midnatt svensk tid, och missade att Curve bokför transaktioner enligt UK tid. Fick inga dubbla poäng för dessa transaktioner. Så vänta till på fredag morgon, är min rekommendation.
Tack, det var det jag ville veta!

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
 
Toppen