Senaste nytt

Curve betalkort

Robert flysas

Moderator
Hej! Någon som haft försäkrings claims hos Curve ? Har mailat det de vill få in, men går trögt att få svar. Ni som gjort detta online, har det sen gått smidigt ?
 

Robert flysas

Moderator
Inte gjort, men rapportera gärna hur det utvecklar sig. Funderar på att skaffa något av abonnemangen.

Absolut. Jag har Metal och då ingår en massa, bl.a. försening och att de täcker utgifter. So far går det i slow motion och jag fått Mail 1 gång att de skickat alla bilder vidare då de man först kommer till är sjukdom/akut skada. Skall skriva hur det går.
 

Qraze

Medlem
Funderar på att skaffa curve black. Har jag förstått det rätt att om jag kopplar mitt amexkort till curvekortet så blir det inga 2% i avgift vid utlandsköp i lokal valuta utan enbart curves växlingskurs upp till €15,000 och dessutom inga extra helgavgifter mellan juni-augusti i år?
 

Robert flysas

Moderator
Funderar på att skaffa curve black. Har jag förstått det rätt att om jag kopplar mitt amexkort till curvekortet så blir det inga 2% i avgift vid utlandsköp i lokal valuta utan enbart curves växlingskurs upp till €15,000 och dessutom inga extra helgavgifter mellan juni-augusti i år?

Curve använder endast Visa o Mastercard, tyvärr.
 

Macki

Ny medlem
What's changing?
Curve will still be free, but we’re introducing limits to the free Curve card:
  • Set 1 Smart Rule
  • Add up to 2 payment cards
  • Go Back in Time 3 times per month
Only customers with a premium subscription will be able to add a commercial card. You can still Go Back in Time for up to 30 days, and spend abroad fee-free up to £1000/month.
 

Attachments

  • CFCE8672-D1E3-4DC7-B1C0-4E52F323730B.jpeg
    CFCE8672-D1E3-4DC7-B1C0-4E52F323730B.jpeg
    42,3 KB · Visningar: 88
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen