Senaste nytt

Curve betalkort

MrRob

Medlem
Någon mer som har problem med Curve-appen idag? Jag kör senaste versionen (uppdaterades senast 13/5) Android och den versionen fungerade igår eller i förrgår på min telefon. Idag fastnar den vid uppstart, ser bara Curve-loggan som man snabbt ser när man vanligtvis loggar in. Telefonen omstartad utan att det påverkar resultatet.
 
Någon mer som har problem med Curve-appen idag? Jag kör senaste versionen (uppdaterades senast 13/5) Android och den versionen fungerade igår eller i förrgår på min telefon. Idag fastnar den vid uppstart, ser bara Curve-loggan som man snabbt ser när man vanligtvis loggar in. Telefonen omstartad utan att det påverkar resultatet.

Inga problem här (iOS 3.42.0), senaste versionen daterad 2022-05-17.
 

mha321

Medlem
Någon mer som har problem med Curve-appen idag? Jag kör senaste versionen (uppdaterades senast 13/5) Android och den versionen fungerade igår eller i förrgår på min telefon. Idag fastnar den vid uppstart, ser bara Curve-loggan som man snabbt ser när man vanligtvis loggar in. Telefonen omstartad utan att det påverkar resultatet.
Hade inte noterar det för jag har inte dragit igång den tidigare, men nu ser jag samma provlem här på Android.
 

MrRob

Medlem
I en kombination av att jag tröttnade på att vänta och att det inte verkar dyka upp några bug reports i deras community med samma fel så installerade jag om appen alldeles nyss och det fungerar igen. Värt att testa @mha321.
 

ekf

Medlem
Curve skippar helgavgifterna för valutaväxlning i sommar, 1 juni - 31 augusti, enligt ett mail som kom nyss

C4E83530-1B19-4850-8FBA-69F8DFC88F6C.jpeg
 
Toppen