Det fungerar bra. Jag har inte bara testar utan gör det här regelmässigt. Kan klart rekommenderas!Jag har inte testat alls, men jag vet att man kan sätta kortets hemvaluta "fel".
Det fungerar bra. Jag har inte bara testar utan gör det här regelmässigt. Kan klart rekommenderas!Jag har inte testat alls, men jag vet att man kan sätta kortets hemvaluta "fel".
Men. Kommer Swedbank flippa ur om jag plötsligt flyttar 15-20 transaktioner i ett svep? Finns det någon strategi att ta några i stöten?
Varför tror du att Revolut skulle tillåtaEller är det bättre att skaffa och ladda ett Revolout?
Jag tror alternativet är att skaffa revolut, ladda det under kampanjen, och strunta i Gbit.Varför tror du att Revolut skulle tillåta
”ett obegränsat antal flyttade transaktioner”
jämfört med Swedbank?
Varför tror du att Revolut skulle tillåta
”ett obegränsat antal flyttade transaktioner”
jämfört med Swedbank?
Det finns en del rapporter här på forumet om folk som fått problem med revolut när de haft för många Gbit.- Det tror jag inte. Det var en fråga, möjligtvis lite dåligt formulerad. ”Eller är det någon skillnad att göra processen med ett Revolut”
Storbank vs. Nisch osv. Men tack då spelar det mao ingen roll.
Gör du även GBIT på en sådana transaktioner?Det fungerar bra. Jag har inte bara testar utan gör det här regelmässigt. Kan klart rekommenderas!
Det är inte otänkbart. Men exakt vad och hur jag gör är inget som lämpar sig på ett öppet forum.Gör du även GBIT på en sådana transaktioner?