Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Vad tror ni: Om en EBD är tidigt ute - är det större chans att uppgraderas till Business om man väljer infant-plats längst fram i Plus? Givet förstås att man inte har någon egen infant och att det sedan kommer en potentiell kund som vill boka en infantplats (men det inte finns några lediga)? Eller flyttar de bara på EBD inom plus för att frigöra infantplatsen?
 

fcx

Medlem
Vad tror ni: Om en EBD är tidigt ute - är det större chans att uppgraderas till Business om man väljer infant-plats längst fram i Plus? Givet förstås att man inte har någon egen infant och att det sedan kommer en potentiell kund som vill boka en infantplats (men det inte finns några lediga)? Eller flyttar de bara på EBD inom plus för att frigöra infantplatsen?

Sitter du på infantplats utan infant så flyttas du till en ledig plats om någon bokar infant.
 

MegaFlyer

Medlem
Frågar ni efter CU i gate, eller sitter ni snällt och väntar tills det fixar sig? Känns som att frågan för det mesta får saker att hända - ibland kommer man snabbare till ett nej. Nu har jag inget Diamond men med guld har det hänt ett par ggr - bara det funnits något för personalen att ’luta’ sitt beslut emot.
 

fcx

Medlem
Frågar ni efter CU i gate, eller sitter ni snällt och väntar tills det fixar sig? Känns som att frågan för det mesta får saker att hända - ibland kommer man snabbare till ett nej. Nu har jag inget Diamond men med guld har det hänt ett par ggr - bara det funnits något för personalen att ’luta’ sitt beslut emot.

CU är en helt sluten process, det finns ingen människa att prata med det om eller någonstans att ansöka, utan det kommer bara ett mail om att man fått det (om man fått det)
 

agehall

Medlem
Frågar ni efter CU i gate, eller sitter ni snällt och väntar tills det fixar sig? Känns som att frågan för det mesta får saker att hända - ibland kommer man snabbare till ett nej. Nu har jag inget Diamond men med guld har det hänt ett par ggr - bara det funnits något för personalen att ’luta’ sitt beslut emot.
Kanske skulle börja med att läsa första inlägget i denna tråd? Det du har råkat ut för har inget med CU att göra.
 
Har bokat Go till London i helgen (fre-tis) och funderade på att buda på Plus-säten, men är det bättre att hoppas på CU? Vad är chansen att få det tror ni? Är EBD btw.
 
Toppen