LAN-planet ser ut att flyga SK901 CPH-EWR på torsdag 3/11
Var ser du det förresten?
LAN-planet ser ut att flyga SK901 CPH-EWR på torsdag 3/11
Stämmer bra. Det enklaste sättet är ju annars att göra en dummybokning hos SAS och se vad deras seatmap säger.När jag tittar på Expertflyer så är det 2+2+2 i Business om jag fattar det rätt så innebär det att LAN-kärran flyger. Men rätta mig gärna om jag har fel.
Det är inte gamla Business class kabin på LAN källan, utan annorlunda Business class kabin.Aha, smart. Tänkte inte så långt. Är det gamla businesskabinen på Lan-kärran alltså?
Tar du inte en Courtesy Downgrade i sann kamratanda ?Fick precis en Courtesy Upgrade till Business på flighten till Boston.
Polaren blev nekad en plusgrade så nu blir vi splittade när vi skulle rest tillsammans....
Vi får väl se hur det löser sig, känns inte helt värt att betala 40k poäng för upgrade på Boston-planet, men det löser sig på något sätt. Det gör det ju alltidTar du inte en Courtesy Downgrade i sann kamratanda ?
Vi får väl se hur det löser sig, känns inte helt värt att betala 40k poäng för upgrade på Boston-planet, men det löser sig på något sätt. Det gör det ju alltid
Jag räknar så här, det kostar mig 0 poäng och honom 40k poäng Då behöver man inte vara kreativSe det så här, ni betalar ju 40k för att båda ska flyga i business. Det blir ju bara 20k per person, vilket är rena fyndet för en uppgradering!
När man räknar på vad nöjen kostar så bör man använda kreativ matematik...