lillemannen
New member
Fick en CU nu ikväll till HKG imorgon. Go till plus tackar SAS
Glenn E skrev:Jag fick en Courtesy Upgrade från Stockholm till New York imorgon.Från plus till Business.Jag har inte fått något mejl ännu utan såg det när jag checkade in.Är Diamond under grace perioden till guld.1 av 1 för mig.Klicka för att utvidga...
Om du inte fått mail kan det lika gärna vara en opup.Glenn E skrev:Jag fick en Courtesy Upgrade från Stockholm till New York imorgon.Från plus till Business.Jag har inte fått något mejl ännu utan såg det när jag checkade in.Är Diamond under grace perioden till guld.1 av 1 för mig.Klicka för att utvidga...
Nej jag hade inte begärt prusgrade men väl Optiontown men det ska ju inte gälla längre.Daniel Brage skrev:Grattis! Av ren nyfikenhet - hade du även begärt upgrade mha plusgrade innan och fått avslag på det?Klicka för att utvidga...
Kan man få opup dagen innan?palmen skrev:Om du inte fått mail kan det lika gärna vara en opup.Klicka för att utvidga...
Ja, jag fick Op-up både till SAS Plus och till SAS Business dagen innan.Glenn E skrev:Kan man få opup dagen innan?Klicka för att utvidga...
Beror helt och hållet på hur viktigt det är att åka i en högre klass. Att tro att en CU ska ske gör dig bara besviken, händer det så händer det men inget att räkna med.Daniel Brage skrev:Brukar du som är EBD/EBP bara hoppas på en CU eller köra "hängslen och livrem" i form av OT (ìn the past) eller plusgrade?Klicka för att utvidga...
Jag har långt ifrån 50%, har ibland gått 8-10 flighter utan CU..Tomtebo skrev:Har haft 50% CU på 4 flighter (3 till USA och 1 till Asien). Flög till LAX (bokat i Plus) förra helgen men ingen CU och kunde fått eftersom det hade varit varannan. Uppgraderade med poäng vid gate, business var ganska tomt med många lediga platser. Verkar nu som att SAS missat dra poängen.Flyger hem från SFO imorgon (bokad i plus) och hoppas på CU men hittills inget.Klicka för att utvidga...
Det var nog en opup för jag har inte fått något mejl ännu och nu är det 3 1/2 timma kvar till avgång.palmen skrev:Om du inte fått mail kan det lika gärna vara en opup.Klicka för att utvidga...
Kan inte skryta med hög hitrate då jag bara gjort en resa som diamond och fick returen uppgraderad. (iof hög hitrate om man ser det så) Men mina resor bokas alltid via Egencia.joemume skrev:Ni som har en hög hitrate - bokar ni via sas.se eller resebyrå? Har typ 5 T/R till USA sista månaderna och bara ett enda segment fick CU. 100% failrate via resebyrå så här långt.Klicka för att utvidga...