Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Det finns väl ofta ett vegetariskt alternativ på menyn?

Ja så brukar det vara - oftast någon pastavariant enligt min erfarenhet. De jag ätit har varit helt ok.

I business brukar det funka om man sitter långt fram så att det vegetariska alternativet inte hinner ta slut (och det har varit väldigt gott), men nu är det en Go-bokning och jag hoppas på uppgradering till Plus :rolleyes:. Har aldrig åkt Plus tidigare, men det är väl ingen meny att välja från där?

Är det någon som fått CU trots att man lagt in önskemål om poänguppgradering? Dvs sabbar man sina chanser om man försöker med poängvarianten?

Är det någon som fått CU trots att man lagt in önskemål om poänguppgradering? Dvs sabbar man sina chanser om man försöker med poängvarianten?
Absolut inte! Min polare la in OT och poängförfrågan om upgrade från PLUS -> Business. Han fick nekande först på OT med 3 dagar kvar, sen dagen efter kom nekande på poänguppgraderingen och 5 timmar efter de mailet kom det att han fick CU istället. För att toppa detta va dom 2 pers på samma bokning.

Han va nöjd, dock lite synd sa han att man missade mer poäng då ingen OT gick igenom ;)

Toppen