Jag fick min 25 h och 38 min innan avgångHur länge vågar man hoppas på CU, hur sent inpå flighten har ni fått mail från SAS om detta?
Som senast har jag fått ca 5h innan flightenHur länge vågar man hoppas på CU, hur sent inpå flighten har ni fått mail från SAS om detta?
Låter lovande, har nu 19h kvar så hoppas fortfarande (plus till business), mina kolleger som fått CU tidigare har alla fått ca 24h innan flight.Som senast har jag fått ca 5h innan flighten
Tror aldrig jag fått mail 24h innan. 5h samt 18h innan är det jag har fått (vad jag kommer ihåg).Har nu 19h kvar så hoppas fortfarande, mina kolleger som fått CU tidigare har alla fått ca 24h innan flight.
Låter lovande, har nu 19h kvar så hoppas fortfarande (plus till business), mina kolleger som fått CU tidigare har alla fått ca 24h innan flight.
Det stämmer nog inte helt och hållet, jag har fått vid följande tidpunkter 9:22, 10:44 och 15:47.Kan det vara så att e-posten skickas ut vid samma tid varje dag, oavsett avgångstider på flighterna?
Mitt mejl kom 10:52. Bara fått CU en gång, men bara åkt ekonomi på long haul en gång sedan CU infördes, så det känns ändå bra![]()
Ok, då förkastar vi den teorinDet stämmer nog inte helt och hållet, jag har fått vid följande tidpunkter 9:22, 10:44 och 15:47.
Att det inte är helt automatiserat kan vi nog konstatera med tanke på vad som rapporterats i denna tråd.
I och med att det inte är helt automatiserat så skulle jag gissa på att infon skickas under "kontorstid" i Sverige (därmed inte sagt att det styrs från Sverige).