mha321
Medlem
Det har gjort det för mig åtminstone. Exakt hur konsekvent det är vet jag inte, men det ska ju vara automatiserat så det borde bara det...Kommer courtesy upgrade från ATOCPH (CPHHZ) atocph@sas.dk?
Det har gjort det för mig åtminstone. Exakt hur konsekvent det är vet jag inte, men det ska ju vara automatiserat så det borde bara det...Kommer courtesy upgrade från ATOCPH (CPHHZ) atocph@sas.dk?
Finns en annan tråd att SK 926 blir inställd i dag, eller har jag snurrat till det hela?Och gratis till mig själv igen, verkar blivit ändring igen nu och det är nya kabinen (a330).
Finns en annan tråd att SK 926 blir inställd i dag, eller har jag snurrat till det hela?
Då är vi på samma flight imorgon, jag har dock inte fått någon courtesy upgrade ännu. Har 41H med ledigt säte bredvid just nu i alla fall (som verkar vara seatblockat). 30B/G har också blivit lediga nu, det var de inte tidigare idag.Uppgradering Go->Plus trillade in nu inför morgondagens flygning till Hong Kong. Tack SAS! Min första long-haul sedan co-up infördes.
Är en sjysst exit-plats. Mini-kabinen är dock trevligare men skulle inte byta exit mot random plats i mini-kabinen.41H? Är inte det väldigt långt bak i planet?
Hoppas du kan få till dig en uppgradering.