palmen
Moderator
Det är nödutgångsplats, därav jag valt den när rad 30 inte fanns tillgänglig vid fönstret. Hoppas seatblock får vara kvar41H? Är inte det väldigt långt bak i planet?
Hoppas du kan få till dig en uppgradering.
Det är nödutgångsplats, därav jag valt den när rad 30 inte fanns tillgänglig vid fönstret. Hoppas seatblock får vara kvar41H? Är inte det väldigt långt bak i planet?
Hoppas du kan få till dig en uppgradering.
Då är vi på samma flight imorgon, jag har dock inte fått någon courtesy upgrade ännu. Har 41H med ledigt säte bredvid just nu i alla fall (som verkar vara seatblockat). 30B/G har också blivit lediga nu, det var de inte tidigare idag.
Visa bifogad bild 44903
Jag är vid buffénAha, trevligt! Sitter på 20B. Just nu i loungen på ARN, sitter nära cabana-stolarna. Turkos piketröja.
Just nu i loungen på ARN, sitter nära cabana-stolarna. Turkos piketröja.
Sitter ni kvar på respektive plats och väntar på att den andre ska komma över...?Jag är vid buffén
Nej jag var modig och gick fram och hälsade och bytte platsSitter ni kvar på respektive plats och väntar på att den andre ska komma över...?![]()
Dessutom hamnade vi på samma tåg in till stan, kul sammanträffande.Vi sågs faktiskt flera gånger. Både i loungen och ombord när jag gick bak och slummade i Go.![]()