Kimmen00
Medlem
Du behöver test för loungen men inte för transit.
Va? Test alt vaccination är det ändå väl? (iaf förra veckan när vi passerade)
Du behöver test för loungen men inte för transit.
Lufthansa skriver dette om adgang til lounge : FFP2 or medical mask obligatory. For access, please provide a negative COVID test(max 24h) and either a proof of vaccination (EMA authorized vaccine) or recovery (2G+). No test necessary for guests with 3rd vaccination (booster).
Att det krävs ett negativt test för transfer hade jag koll på. Det förändrar ingenting i sak för oss eftersom det sedan länge krävts ett negativt test för att komma in i USA. Det var just loungen jag funderade kring, jag hade missat skrivelsen om "2G+"och innebörden av det.Det var faktisk inte loungen jag tänkte på men att ditt barn måste ha negativt test för att överhuvudtaget kunna flyga via FRA eller MUC. Det står såhär:
Det får man nog räkna med att ta på reseförsäkringen.Sitter med tre tågresor t&r Linköping-Sthlm nu när event och konserter ställs in pga nya restriktioner. Hoppas att SJ inför fri ombokning igen, som under 2020.
Du kom inte på någon smartare kommentar idag heller?Det får man nog räkna med att ta på reseförsäkringen.
Ser inte bättre ut än så, nej.Du kom inte på någon smartare kommentar idag heller?