Cristoffer Cedergren
Medlem
Berlin i februari, vad tror ni?
Tror inte - tyvärr.Berlin i februari, vad tror ni?
Jag tror det funkar bra, förutsatt att vi pratar om februari 2022!Berlin i februari, vad tror ni?
Har du/ni hemförsäkring och fixar läkarintyg finns, beroende på bolag och eventuella kreditkort, vissa möjligheter att få en del kostnader tillbaka via reseskyddet.Första riktiga setbacken med Corona för vår del detta, men det är klart något man får räkna med i dessa tider. Alla tidigare inställda resor har blivit återbetalda, men här blir det tyvärr nu lite kostsamt att ställa in.
Den tanken slog mig inte ens. Tackar för tipset, lätt värt att kolla upp, ska göras.Har du/ni hemförsäkring och fixar läkarintyg finns, beroende på bolag och eventuella kreditkort, vissa möjligheter att få en del kostnader tillbaka via reseskyddet.
Frågade du om ombokning?Förbannade covid ....står nu i valet och kvalet om jag ska åka upp till Kiruna på egen hand imorgon; tjejen skulle flugit upp och mött mig på Arlanda imorgon, men har nu tappat rösten helt över natten. Ringde och pejlade med ishotellet, men då jag inte köpt till avbetalning kommer såväl boendet som resan brinna inne om vi inte åker. (Nordic choice avbokningsregler gäller inte där)
Första riktiga setbacken med Corona för vår del detta, men det är klart något man får räkna med i dessa tider. Alla tidigare inställda resor har blivit återbetalda, men här blir det tyvärr nu lite kostsamt att ställa in.