TrainyMcTrainFace
Medlem
Fyfan. Ska åka till Miami på måndag för 2v semester... hoppas att han den galne inte får igenom det!
Det har han väl redan! Börjar väl gälla nu på fredag om jag förstod rätt.
Fyfan. Ska åka till Miami på måndag för 2v semester... hoppas att han den galne inte får igenom det!
Tack för din input, helt okej att du prackar påBrukar inte pracka på andra mina åsikter men eftersom du frågade såJag hade inte åkt, och jag har inte ens några barn. Rekommenderar alla att ta in så mycket information man hinner och orkar med. Lyssna på folk du litar på, kanske några olika intervjuer med experter? Sam Harris, för att nämna en, har två podd-intervjuer ute som jag bedömer som balanserade. Gör din egen bedömning.
Tänk på var budskapet kommer ifrån. Just nu handlar det om riskminimeringar och det kan betyda att budskapet varierar beroende på avsändare, även om det yttras i all välmening. Myndigheter har vissa prioriteringar, arbetsgivare har andra. Du har såklart ansvar för att minimera riskerna för din familj och dig själv. En myndighets rekommendationer är förhoppningsvis vad som är bäst för ett folk, men inte nödvändigtvis det som är bäst för dig.
Utöver det så har man självklart ett ansvar att inte bidra till spridning i onödan. Hur det kopplar till resor får man bedöma själv. För egen del har jag har svårt att se att det blir några semesterresor närmsta tiden![]()
Så mycket för den påskresan till USA.
Vet nån hur det funkar med hotel i LA bokat via hotels.com som är non-refundable om resan ställs in? Bokat med Amex SAS Premium..