fcx
Medlem
Det har nog all EU-länder redan nu. För min del ser jag det som positiva nyheter att man inte hittade några fall innan man aktivt började att leta efter dem.Ja, om 1 vecka har alla länder i EU Omikronfall...
Det har nog all EU-länder redan nu. För min del ser jag det som positiva nyheter att man inte hittade några fall innan man aktivt började att leta efter dem.Ja, om 1 vecka har alla länder i EU Omikronfall...
Vad som kommer gälla i Januari är nog omöjligt att säga nu, men min gissning är att lock downs och restriktioner kommer efter Jul.Någon som har läst vad som gäller för transit på Heathrow? Har 8h där i januari på väg mot NYC om vi nu kommer iväg.
Ska idag från CPH till ZRH för en övernattning på Hilton vid flygplatsen. Får se hur det går, fanns en del undantag för transit annars håller jag tummarna för att det finns rum på hotellet inne i ZRH.
@Kimmen00Det har nog all EU-länder redan nu. För min del ser jag det som positiva nyheter att man inte hittade några fall innan man aktivt började att leta efter dem.
Utan att bli politiskt så visar det väl ytterligare en gång att det inte går att undvika fall om landet ens alls är öppet, för någon.Första fallet av Omikron i Japan nu.