Middle seat
Medlem
Inreseförbudet gäller enbart om man varit i nämnda länder 14 dagar före inresa till USA.Total stängning om du som icke-amerikan vistats i Schengen. Sverige är en del av Schengen.
Inreseförbudet gäller enbart om man varit i nämnda länder 14 dagar före inresa till USA.Total stängning om du som icke-amerikan vistats i Schengen. Sverige är en del av Schengen.
Återstår att se hur många svenskar som önskar resa in till USA utan att ha varit i någon av de länder som omfattas av inreseförbudet. Det går säkert att hitta, men det gäller definitivt en ytterst liten minoritet i förhållande till det totala antalet svenskar med resmål USA.Du kanske har statistik från tiden Pre-Corona?Inreseförbudet gäller enbart om man varit i nämnda länder 14 dagar före inresa till USA.
Vad svamlar du om själv? Inreseförbudet gäller enbart om man varit i nämnda länder 14 dagar före inresa till USA.
Vad har det med saken att göra? Frisk handlade om att det var stängt, vilket det inte är.Återstår att se hur många svenskar som önskar resa in till USA utan att ha varit i någon av de länder som omfattas av inreseförbudet. Det går säkert att hitta, men det gäller definitivt en ytterst liten minoritet i förhållande till det totala antalet svenskar med resmål USA.Du kanske har statistik?
Vad har det med sakwn att göra? Grön handlade om att det var stängt, vilket det inte är.
Det var ju exakt det jag skrev innan du började attackera.Det är ju exakt det jag skrev till dig. I praktiken är det ett inreseförbud för oss. Men ja, i teorin kan du såklart ha spenderat 14 dagar i ett land som USA inte har stängt gränsen till.
Nej det är fakta.Det där är hårklyverier.
Det innebär att USA i princip är stängt för svenskar. Diskussionen avslutad för min del.Vad har det med saken att göra? Frisk handlade om att det var stängt, vilket det inte är.
Vad skönt. Nej det innebär inte att USA är stängt för svenskar.Det innebär att USA i princip är stängt för svenskar. Diskussionen avslutad för min del.