Du kan väl tidigarelägga betalningarna?ESSA skrev:Surt att inte ändringen sker vid månadsskiftet istället.Har ju inlagda betalningar på Betalo som räddat mig med råge...Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Du har rätt i sak och jag har alltid gjort enligt ovan.Men för de som handlar för över 21000kr /6mån på Coop så har det varit mer förmånligt att betala med Coop, pga dubblingen av poängKlicka för att utvidga...
BAS skrev:Du kan väl tidigarelägga betalningarna?Klicka för att utvidga...
thunder skrev:Så räkningar via betalo blir en minusaffär nu?Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Då passade jag på att räkna lite på deneventuelltnya växlingskursen 10:1 i kombination med andra kreditkort. Det är fortfarande beräknat på att man handlar enbart på COOP.[...]Klicka för att utvidga...
Ormen skrev:Fin uträkning! För tydlighetens skull: Den grundar sig alltså på Amex Elite.Personligen kommer jag göra som du föreslår och byta till "Betala Efter", köra Amex Premium till 150 K och därefter Diners.Klicka för att utvidga...
SASante888 skrev:Några sidor bak finns det länkar till att växla 60.000 resp 180.000 poäng, någon som har länkar till 40.000 coop poäng till 6000 EB? Plockar ut allt jag har innan försämringen...Klicka för att utvidga...