Cristoffer Cedergren
Medlem
För över dom till EB fort nu!!!Har nog dragit en vinstlott, fick mitt kort skimmat på en större summa. Den har de krediterat men pointsen ligger kvar.....
Får se om det upptäcks vid någon körning eller om man har tur..
För över dom till EB fort nu!!!Har nog dragit en vinstlott, fick mitt kort skimmat på en större summa. Den har de krediterat men pointsen ligger kvar.....
Får se om det upptäcks vid någon körning eller om man har tur..
Man kan få negativt saldo på sina Coop-poäng så jag tror inte det hjälper, vill de ta bort poängen så gör de det.För över dom till EB fort nu!!!![]()
Mina skimming-poäng togs bort.Då mina kortuppgifter hos Coop kom på vift så fick jag också behålla poängen efter det. Tror det berodde på att Coop aldrig tog bort själva transaktionerna, utan krediterade bara mitt konto med summan för köpen bedragarna gjort.
Nej det funkar inte, men du kan få poäng om du anmäler utländsk adress hos CSN och sedan betalar med SAS Eurobonus Mastercard.CSN funkar väl inte på Betalo, eller?
Jag var något otydlig (la inte till per månad) dock förväntade jag att man förstod sammanhanget då vi pratade om någon når dubbleringen vid uppnått 21000 poäng per kalender halvår. Vissa är inte i närheten av olika skäl, några når 3500 spend PER MÅNAD som motsvarar 21000 poäng per halvår.
Det krävs ett snitt på minst 3500 kr spend per månad och därav har jag spenderat ca 4000 kr per månad vilket motsvarar 24 000 grundpoäng på 6 månader. (alltså inte att jag har spenderat 4000 kr på 6 månader eller 667 kr på en månad för att nå 24 000 poäng)
Nej, man får 1 baspoäng och 1 extrapoäng per betald krona hos Coop.För man ska väl få 2 st grundpoäng per betald krona hos Coop med detta kort?
OKej, tack för infoNej, man får 1 baspoäng och 1 extrapoäng per betald krona hos Coop.