Kan meddela att SAS MC ej kommer vara gratis för Guld och Diamond nästa år.
God Jul! Kan någon komma med en bra nyhet?? Grrr
Kan meddela att SAS MC ej kommer vara gratis för Guld och Diamond nästa år.
Trist. Registrerad betalning = utförd före 1 jan? Eller kan man hoppas på att de som redan ligger inne är fria från avgift trots betalning nästa år?Fick precis mail om 1% avgift ...![]()
Varför då? Coop ger fortfarande 15-20 p/100kr, har lägre serviceavgift hos Betalo, inget valutapåslag, ingen uttagsavgift...Då kan man lika bra återgå till sin SAS Mastercard Amex Elite kombination.
Varför då? Coop ger fortfarande 15-20 p/100kr, har lägre serviceavgift hos Betalo, inget valutapåslag, ingen uttagsavgift...
Jag vet. Men känslan när man plockat fram coopkortet har hela tiden varit olustig. Otrohetskänsla![]()
Du får tänka på att trots en avgift på 1% kan du ändå köpa poäng genom Betalo till ca 5 öre per poäng. Betydligt sämre än 0 öre, men fortfarande en rimlig kostnad, åtminstone för att komplettera för att nå upp till det man behöver.
En anledning skulle ju vara årsavgiften, men om den kommer på SAS EB MC så försvinner ju det argumentet.Varför då? Coop ger fortfarande 15-20 p/100kr, har lägre serviceavgift hos Betalo, inget valutapåslag, ingen uttagsavgift...
Innebär det att om jag laddar med en massa betalningar nu så blir det ingen avgift?Fick precis mail om 1% avgift ...
För betalningar registrerade innan 1/1 2016 utgår ingen serviceavgift.
Hur kommer du upp i 24000 grundpoäng genom att bara spendera 4000, det är väl en grundpoäng per krona spenderad på coop ?
Jag själv ligger just nu på ca 80000 grundpoäng och det stämmer nog ganska bra att jag har spenderat ca 80000 :- på coop sedan halvårsskiftet.
/Andreas
Innebär det att om jag laddar med en massa betalningar nu så blir det ingen avgift?