Senaste nytt

COOP Medmera mer

Glenn E

Medlem
Så nu blir alltså kostnaden för 10000 EB poäng , 600 kr ?

1 KR = 1 Poäng på Coop
60000 Coop Poäng ger 10000 EB poäng

Och vid kampanj är det 500 kronor för 10000 EB poäng.

Helt klart värt det ändå.:)

För mig iallafall:)
Det betyder ju ifall man har en amex voucher 4500 kronor + bränsletillägg och skatter för en första klass resa till Sydostasien eller Sydamerika.

Men nu har jag betalt alla räkningar jag hunnit få omedelbart!
 

mha321

Medlem
Jag undrar vad som händer om man ändrar någon existerande betalning efter årsskiftet.

T.ex. om man skulle lägga in alla nästa års hyresbetalningar redan nu. Men jag har ju inte OCR-numret ännu (förut hade de ett lättuträknat system, men int elängre tyvärr) - men datum och belopp vet jag ju. Man skulle ju kunna lägg ain allihop och så gå tillbaka och ändra OCR-numret senare.

Någon som hunit fråga Betalo vad som händer då? :)
 

Morgan

Medlem
Jag undrar vad som händer om man ändrar någon existerande betalning efter årsskiftet.

T.ex. om man skulle lägga in alla nästa års hyresbetalningar redan nu. Men jag har ju inte OCR-numret ännu (förut hade de ett lättuträknat system, men int elängre tyvärr) - men datum och belopp vet jag ju. Man skulle ju kunna lägg ain allihop och så gå tillbaka och ändra OCR-numret senare.

Någon som hunit fråga Betalo vad som händer då? :)
Kan du inte kontakta hyresvärden och säga att du vill betala in hela året i förskott och be om ocr-nummer. Tex för att du är lite förvirrad och lätt glömmer bort? :)

På samma tema så har jag av misstag (på riktigt!) råkat betala hyran till Radiotjänst, då kontaktade de mig och satte in pengarna på mitt bankkonto. Så det är ju också en metod :)
 

mha321

Medlem
Kan du inte kontakta hyresvärden och säga att du vill betala in hela året i förskott och be om ocr-nummer. Tex för att du är lite förvirrad och lätt glömmer bort? :)
Ingen dum idé egentligen. Men sannolikheten att få igenom något sådant med tanke på antal vardagar kvar innan Coop/Betalo genomför ändringen är inte stor tyvärr.
 

Brandten

Medlem
Jo fast att lägga in massa fakturor triggar väl inte poängen? När beloppet belastar kortet får jag poäng och om det sker senare i år borde väl Betalo ta ut sin avgift vid transaktionstillfället?
 

Viking75

Medlem
Jo fast att lägga in massa fakturor triggar väl inte poängen? När beloppet belastar kortet får jag poäng och om det sker senare i år borde väl Betalo ta ut sin avgift vid transaktionstillfället?
Nej det står att man inte tar ut avgift på fakturor som registerats före 2016.... Jag har även gjort utskrifter så jag kan bevisa att det inte skall debiteras serviceavgift. Det ska mycket till att man bryter ett en sådan transaktion.

Jag räknar iskallt med att få poäng för alla kommande debiteringar som jag hinner registrera innan årsskiftet.

citat:För betalningar registrerade innan 1/1 2016 utgår ingen serviceavgift.
 
Toppen