Senaste nytt

COOP Medmera mer

Då mina kortuppgifter hos Coop kom på vift så fick jag också behålla poängen efter det. Tror det berodde på att Coop aldrig tog bort själva transaktionerna, utan krediterade bara mitt konto med summan för köpen bedragarna gjort.

Då var hela nästa års hyror inlagda i betalo. Bra tips det där med att räkna ut OCR-nummer. Synd bara att vi får varmvatten debiterat på hyran, så beloppet är oförutsägbart. Fick ange ett minimibelopp och kommer behöva komplettera med nån hundring när jag väl får fakturan, men men.

Nu gäller det bara att hålla hårt i kortet. Jag antar att utifall jag måste spärra kortet så är det bara att säga adjö till alla kommande betalningar

Jag var något otydlig (la inte till per månad) dock förväntade jag att man förstod sammanhanget då vi pratade om någon når dubbleringen vid uppnått 21000 poäng per kalender halvår. Vissa är inte i närheten av olika skäl, några når 3500 spend PER MÅNAD som motsvarar 21000 poäng per halvår.

Det krävs ett snitt på minst 3500 kr spend per månad och därav har jag spenderat ca 4000 kr per månad vilket motsvarar 24 000 grundpoäng på 6 månader. (alltså inte att jag har spenderat 4000 kr på 6 månader eller 667 kr på en månad för att nå 24 000 poäng)

Har inte Coop Medmera Mer, men borde det inte räcka med att man handlar för 10 500 kr hos Coop under ett halvår för att nå 21 000 grundpoäng och som därefter dubbleras till 42 000 poäng? För man ska väl få 2 st grundpoäng per betald krona hos Coop med detta kort?

Toppen