Senaste nytt

COOP Medmera mer

Nu har även jag beställt och fått Medmera Mer kort och ett extrakort för min fru.
När jag försöker skapa inloggningen på Mitt Coop går det inte alls då systemet klagar att jag är inte medlem?!?
Ni säkert kommer ihåg att man kunde inte ens ansöka om MM Mer om man inte var medlem - så självklart är jag medlem.
Efter några samtal med deras kundtjänst fick jag veta att jag är huvudkortsinnehavare på MM Mer (precis som vi ville) men min fru är huvudkortsinnehavare (?!?) på medlemskapet fast vi har ALDRIG ansökt för henne :confused:

Nu ska de kolla vad gick snett :rolleyes:

Update:
Inget nytt - de vet inte vad gick fel. Tjejen jag pratade med rådde mig att inte betala med kortet då jag får inga poäng.
De eskalerar till "COOP central" och mkt möjligt kan det gå vidare till "deras IT leverantör"...

Fick följande svar idag via mail:
Vänligen återkom med ditt SAS Eurobonus nummer så kan jag registrera poängen till dig.

Intressant, skrev även jag och efterlyste mina 500p. Fick följande svar:
"Hej, tack för ditt mail.

Vänligen kontakta SAS kundtjänst, då dem kan se om extrapoängen registrerats.

Telefonnummer: 0770 -72 77 27

Med vänliga hälsningar
Coop kundservice
Annie "

Jag efterlyste också mina 500 Eurobonuspoäng idag. SAS kundtjänst svarar att kampanjen varade mellan den 16-31 september och eftersom jag växlade poäng från Coop den 14:e (då den presenterades) så är jag inte med i kampanjen!!
Är det någon som har en skärmdump på kampanjen? Stod det något om startdatum?

Jag efterlyste också mina 500 Eurobonuspoäng idag. SAS kundtjänst svarar att kampanjen varade mellan den 16-31 september och eftersom jag växlade poäng från Coop den 14:e (då den presenterades) så är jag inte med i kampanjen!!
Är det någon som har en skärmdump på kampanjen? Stod det något om startdatum?

Inget startdatum. Dumpbild finns här
SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT? | Sida 42 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Intressant, skrev även jag och efterlyste mina 500p. Fick följande svar:
"Hej, tack för ditt mail.

Vänligen kontakta SAS kundtjänst, då dem kan se om extrapoängen registrerats.

Telefonnummer: 0770 -72 77 27

Med vänliga hälsningar
Coop kundservice
Annie "
Tja, ingen är väl förvånad längre när det kommer till Coops kundtjänst. Har dock inte fått poängen ännu.

Toppen