Senaste nytt

COOP Medmera mer

Efter 20 minuters samtal med Eurobonus så blev jag hänvisad att skicka in mitt ärende via e-post till gold.se@... med bevis för kampanjutskicket. Bifogade en skärmdump som visade att mina 450 poäng registrerades den 14 september och skärmdumpen från kampanjen (tack @Meazza !).

Det var snabba ryck, svar kom precis.

"Kampanjen gällde för överföringar mellan den 16 och 30 September och din överföring skedde 2 dagar innan.
Jag har trots det lagt in 500 poäng som ett plåster på såren då du behövt lägga ner så här pass mycket tid på detta."

Även bekräftat:

Screenshot 2015-11-06 12.38.40.png

Det är enkelt att göra en invändning eftersom ingenstans i kampanjen stod det något om 16-30 september och det hade telefonisten hos SAS också problem med att plocka fram i deras material. Dock ska SAS ha en guldstjärna för att de är tillmötesgående med förhoppning att effektivare kommunicera reglerna nästa gång.

Detta svaret fick jag idag kl 13.05!
Jag växlade också in den 14/9.

Hej,
tack för ditt mail!

Jag har tagit vidare dina uppgifter och skickat vidare. Dina poäng kommer registreras under nästa vecka.

Med vänlig hälsning
Sandra

Coop Kundservice

Ska skicka iväg en betalning på runt 180' med betalo nu under veckan. Men nu läste jag precis att maxgränsen är 100' under en månad. Är det någon som har fått igenom ett större belopp? Fick ni poäng för allt?

Självklart för jag över pengar innan och förvarnar kundtjänst

Ska skicka iväg en betalning på runt 180' med betalo nu under veckan. Men nu läste jag precis att maxgränsen är 100' under en månad. Är det någon som har fått igenom ett större belopp? Fick ni poäng för allt?

Hittills har jag inte hört om någon som inte fått poäng för hela beloppet, trots begränsningen på 100 tkr.

Ska inte vara några problem. Jag betalade bilen under sommaren via Betalo. 170K poäng ramlade in några dagar senare. Ringde och förvarnade, etc etc.

Screenshot 2015-11-08 22.23.54.png

Last edited:
Har till slut efter mycket krångel med deras kundtjänst kunnat skapa ett konto på deras sida. Nu har jag börjat använda kortet. Min fråga är hur lång tid tar det innan poängen börjar trilla in?

Toppen