A
Aurora
Guest
De ändrade växelkurs i våras, från 20p till 15p (16,67p vid 60000). Efter det har de haft två kampanjer då de tillfälligt gått tillbaka till 20p.
Ah!
De ändrade växelkurs i våras, från 20p till 15p (16,67p vid 60000). Efter det har de haft två kampanjer då de tillfälligt gått tillbaka till 20p.
Nu har även jag beställt och fått Medmera Mer kort och ett extrakort för min fru.
När jag försöker skapa inloggningen på Mitt Coop går det inte alls då systemet klagar att jag är inte medlem?!?
Ni säkert kommer ihåg att man kunde inte ens ansöka om MM Mer om man inte var medlem - så självklart är jag medlem.
Efter några samtal med deras kundtjänst fick jag veta att jag är huvudkortsinnehavare på MM Mer (precis som vi ville) men min fru är huvudkortsinnehavare (?!?) på medlemskapet fast vi har ALDRIG ansökt för henne
Nu ska de kolla vad gick snett![]()
Fick följande svar idag via mail:
Vänligen återkom med ditt SAS Eurobonus nummer så kan jag registrera poängen till dig.
Jag efterlyste också mina 500 Eurobonuspoäng idag. SAS kundtjänst svarar att kampanjen varade mellan den 16-31 september och eftersom jag växlade poäng från Coop den 14:e (då den presenterades) så är jag inte med i kampanjen!!
Är det någon som har en skärmdump på kampanjen? Stod det något om startdatum?
Tja, ingen är väl förvånad längre när det kommer till Coops kundtjänst. Har dock inte fått poängen ännu.Intressant, skrev även jag och efterlyste mina 500p. Fick följande svar:
"Hej, tack för ditt mail.
Vänligen kontakta SAS kundtjänst, då dem kan se om extrapoängen registrerats.
Telefonnummer: 0770 -72 77 27
Med vänliga hälsningar
Coop kundservice
Annie "
Jag fick mina 500 extra EBpoäng idag![]()
Inget startdatum. Dumpbild finns här
SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT? | Sida 42 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
SAS sa att jag skulle kontakta Coop (har gjort så och ej fått svar)Hmm jag har fortfarande inte fått mina.. Vem kontaktar jag?