Senaste nytt

COOP Medmera mer

Nu har även jag beställt och fått Medmera Mer kort och ett extrakort för min fru.
När jag försöker skapa inloggningen på Mitt Coop går det inte alls då systemet klagar att jag är inte medlem?!?
Ni säkert kommer ihåg att man kunde inte ens ansöka om MM Mer om man inte var medlem - så självklart är jag medlem.
Efter några samtal med deras kundtjänst fick jag veta att jag är huvudkortsinnehavare på MM Mer (precis som vi ville) men min fru är huvudkortsinnehavare (?!?) på medlemskapet fast vi har ALDRIG ansökt för henne :confused:

Nu ska de kolla vad gick snett :rolleyes:

Funkar det med Coops kort att betala in så att man har tillgodo om man ska handla för med än sin kredit? Alltså sätta in 50k om man har 50k i kredit och behöver handla för 100k?

Jag har kontinuerligt mer på kortet än vad jag har i kredit eftersom jag inte orkat höja krediten från 10 tkr. (d.v.s. använder kortet som "sparkonto" med 0% ränta).. Har aldrig varit strul att betala räkningar på 50 tkr och liknande.

Hvor ofte har det vært poengbonus? 1g året?
Var det slik at innvekslingsraten kom til å bli dårligere? Når skjer det? Jeg har allerede 15,000coop-bonuspoints. Tenkte å spare til 60,000 før jeg veksler inn?

Hvor ofte har det vært poengbonus? 1g året?
Var det slik at innvekslingsraten kom til å bli dårligere? Når skjer det? Jeg har allerede 15,000coop-bonuspoints. Tenkte å spare til 60,000 før jeg veksler inn?
Det har varit två kampanjer hittills i år, och för tillfället får du bättre växelkurs om du växlar in 60000p

De ändrade växelkurs i våras, från 20p till 15p (16,67p vid 60000). Efter det har de haft två kampanjer då de tillfälligt gått tillbaka till 20p.

Toppen