Ja enligt tidigare poster ska den vara aktiv till 31/10. När jag går in och väljer att köpa eurobonuspoäng för coop-poängen står det att det är 20% extra poäng på bilden, och poängen som kommer in motsvarar dessa extra 20%.Finns det en nu? Hittar inte...
Har du fått dina ännu?+1
Väntar fortfarande på mina 500 poäng...
Nej inga poäng på mitt konto ännu.Har du fått dina ännu?
Coop-bonusen kommer inte separat (om det är pågående 20 %-kampanj du menar). Man växlar helt enkelt till högre kurs, och poängen kommer in direkt.
Bara för att dubbelkolla, du fick alltså dina 500p i bonus för växlingen enligt den kampanjen ganska omgående?Mina kom in ganska omgåendrx
Efter drygt ett års flitigt(?) användande av kortet börjar chippet nu bli slitet. Detta medför att jag inte alltid kan handla med det. Jag har förvarat kortet väl (dvs. i plånbok) och på intet sätt varit oaktsam med det.
Kontaktade kundtjänst för att beställa ett nytt kort fick jag besked om att villkoren säger att det kostar 50:- för att få ett nytt kort. Ingen goodwill var aktuellt och enda möjligheten att få ett nytt kort gratis var om det var ett uppenbart fabrikationsfel på kortet. Hur länge bör ett kort hålla?
Vilket som spelar det ingen roll eftersom villkoren är tydliga på den punkten.
Vad jag dock reagerade på är att man per automatik får ett nytt kortnummer vid beställning av ersättningskort. Detta kan säkerligen ställa till det vid återköp av produkter köpta på Internet samt även vid vissa fall då flygbolag kräver att se kortet som resan betalades med. Jag har inte tidigare varit med om att kortnumret byts ut då man får ett ersättningskort?
Har bytt ut flera av mina andra bank-/kreditkort i förtid (dvs. innan utgångsdatum) utan kostnad. Detta var förvisso mer förekommande innan chippet eftersom magnetremsan hade en tendens att slitas ganska fort.
Så trots att jag på det stora hela när nöjd med Coop Med Mera Mer känns ovan samt de tidigare poängstrulet med betalningar via Klarna helt klart negativt.
Efter drygt ett års flitigt(?) användande av kortet börjar chippet nu bli slitet. Detta medför att jag inte alltid kan handla med det. Jag har förvarat kortet väl (dvs. i plånbok) och på intet sätt varit oaktsam med det.
Kontaktade kundtjänst för att beställa ett nytt kort fick jag besked om att villkoren säger att det kostar 50:- för att få ett nytt kort. Ingen goodwill var aktuellt och enda möjligheten att få ett nytt kort gratis var om det var ett uppenbart fabrikationsfel på kortet. Hur länge bör ett kort hålla?
Vilket som spelar det ingen roll eftersom villkoren är tydliga på den punkten.
Vad jag dock reagerade på är att man per automatik får ett nytt kortnummer vid beställning av ersättningskort. Detta kan säkerligen ställa till det vid återköp av produkter köpta på Internet samt även vid vissa fall då flygbolag kräver att se kortet som resan betalades med. Jag har inte tidigare varit med om att kortnumret byts ut då man får ett ersättningskort?
Har bytt ut flera av mina andra bank-/kreditkort i förtid (dvs. innan utgångsdatum) utan kostnad. Detta var förvisso mer förekommande innan chippet eftersom magnetremsan hade en tendens att slitas ganska fort.
Så trots att jag på det stora hela när nöjd med Coop Med Mera Mer känns ovan samt de tidigare poängstrulet med betalningar via Klarna helt klart negativt.