Senaste nytt

COOP Medmera mer

Hur har vi det med stora inköp om man sätter in pengar på kortet och kontaktar kundtjänst i förväg? Hur stora belopp kan man handla för?

Hur har vi det med stora inköp om man sätter in pengar på kortet och kontaktar kundtjänst i förväg? Hur stora belopp kan man handla för?

Köpte en bil för 170K innan sommar, var inga problem. När jag frågade om det fanns en övre gräns så hade tjejen på kundtjänst inget svar. Jag frågade om summan på 410K och efter en stunds väntande så kom hon tillbaka och sa att det skulle gå bra bara man har pengarna insatta och meddelar innan man ska göra köpet.

Köpte en bil för 170K innan sommar, var inga problem. När jag frågade om det fanns en övre gräns så hade tjejen på kundtjänst inget svar. Jag frågade om summan på 410K och efter en stunds väntande så kom hon tillbaka och sa att det skulle gå bra bara man har pengarna insatta och meddelar innan man ska göra köpet.
Tack, jag ska testa ett köp över 500k. återkommer med resultat :)

Det är snart 14 dagar sen mitt kort kom i lådan och jag har ännu inte fått min kod. Jag har lyckats beställa och få sambons extrakort + kod under tiden. Enligt kundtjänst så ska jag jobba på mitt tålamod.
Blir lite irriterad då jag har satt över en summa som jag inte kunde använda och även undvikit större köp. Som tur är har jag sen slutet på förra veckan kunnat använda extrakortet.
Inte en bra start..

Toppen