Senaste nytt

COOP Medmera mer

I det här fallet rör det sig om struntsummor med jag tittade bara två veckor tillbaka i tiden som ett stickprov. Då jag sitter bland Alptoppar nästa vecka så räknar jag med dåligt väder åtminstone någon dag så ... man kanske skulle förbereda excelarket redan nu. :(

I det här fallet rör det sig om struntsummor med jag tittade bara två veckor tillbaka i tiden som ett stickprov. Då jag sitter bland Alptoppar nästa vecka så räknar jag med dåligt väder åtminstone någon dag så ... man kanske skulle förbereda excelarket redan nu. :(
Det var småsummor för mig också, har faktiskt inte orkat bråka om det med tanke på hur kundtjänsten är. Känns inte värt. Men jag har lärt mig vilka butiker det är som poängen inte registreras för, och använder andra kort där istället.

Nu har jag gått igenom hela förra månadens faktura och ser att även där är alla Klarna-belopp utelämnade (inget med Lensway att göra utan andra köp).

Hos mig saknas konsekvent poängen för alla köp som börjar med Klarna/ t.ex. Klarna/Apotea.se. Det första saknade köpet var redan 2014-12-18, så detta tycks ha pågått länge. För mig rör det sig om 22 st köp på totalt 5404.8 kr.

Har också upptäckt att det saknas poäng för köp jag gjort. Klagade och nu vill de ha kopior på dessa köp. Som om jag sparar dessa i ett halvår. Det är väl bara att kolla på kontoutdraget. Bland sämsta kundtjänst jag haft att göra med.
Man kan tycka att det borde vara en lätt sak för dem, men förklaringen jag har fått är att Coop- och bankverksamheterna är helt åtskilda och utan insikt hos varandra. Värdelöst för kunden.

Jag har fått mina poäng från mitten på juli och början av augusti. Så det är inget strul för mig.

Jag rättar mig själv - ser nu att mina poäng från just Klarna saknas.

Och kundtjänst har hög belastning och kopplar ned. Efter det att jag knappat in alla val och uppgifter... Vore det inte lättare att göra det innan?

Toppen