dino_81
Medlem
Har nu varit i kontakt med kundtjänst som inte visste om problemet med saknade poäng vid köp från Klarna. Den vänliga kundtjänstmedarbetaren kontrollerade även med bankverksamheten som inte heller de visste något.
På fråga om efterregistrering ombads jag ta en skärmdump av kontohändelser (på kortet, inte poängsaldot) eller scanna in fakturorna från Coop och om möjligt märka ut samtliga köp från Klarna. Dessa ska sedan skickas till info@coop.se och i ämnesraden ska personnummer framgå.
På fråga andra drabbade (dvs. ni vänner här på forumet) per automatik kommer att få sina saknade poäng när problemet med Klarna är löst kunde hon inte svara på utan rekommenderade er att göra på samma sätt som jag. Ni behöver inte först ringa/maila kundtjänst bara ni förklarar ärendet i mailet där skärmdump/fakturor bifogas.
På fråga om efterregistrering ombads jag ta en skärmdump av kontohändelser (på kortet, inte poängsaldot) eller scanna in fakturorna från Coop och om möjligt märka ut samtliga köp från Klarna. Dessa ska sedan skickas till info@coop.se och i ämnesraden ska personnummer framgå.
På fråga andra drabbade (dvs. ni vänner här på forumet) per automatik kommer att få sina saknade poäng när problemet med Klarna är löst kunde hon inte svara på utan rekommenderade er att göra på samma sätt som jag. Ni behöver inte först ringa/maila kundtjänst bara ni förklarar ärendet i mailet där skärmdump/fakturor bifogas.