Senaste nytt

COOP Medmera mer

Har nu varit i kontakt med kundtjänst som inte visste om problemet med saknade poäng vid köp från Klarna. Den vänliga kundtjänstmedarbetaren kontrollerade även med bankverksamheten som inte heller de visste något.

På fråga om efterregistrering ombads jag ta en skärmdump av kontohändelser (på kortet, inte poängsaldot) eller scanna in fakturorna från Coop och om möjligt märka ut samtliga köp från Klarna. Dessa ska sedan skickas till info@coop.se och i ämnesraden ska personnummer framgå.

På fråga andra drabbade (dvs. ni vänner här på forumet) per automatik kommer att få sina saknade poäng när problemet med Klarna är löst kunde hon inte svara på utan rekommenderade er att göra på samma sätt som jag. Ni behöver inte först ringa/maila kundtjänst bara ni förklarar ärendet i mailet där skärmdump/fakturor bifogas.

Tack för infon @dino_81!

Jag upptäckte att jag inte fått poäng från ett köp från Yourlenses via Klarna så mailade precis Coop. Har dock gjort ett flertal köp från Apotea tidigare som jag inte vet om jag fått poäng för. Finns det något sätt att kolla om man inte sparat fakturorna?

Jag har inte orkat jämföra poäng mot kontoutdrag för alla köp, men en sökning efter Klarna visar att samtliga åtta sådana köp inte har gett några poäng.

Toppen