Det var småsummor för mig också, har faktiskt inte orkat bråka om det med tanke på hur kundtjänsten är. Känns inte värt. Men jag har lärt mig vilka butiker det är som poängen inte registreras för, och använder andra kort där istället.I det här fallet rör det sig om struntsummor med jag tittade bara två veckor tillbaka i tiden som ett stickprov. Då jag sitter bland Alptoppar nästa vecka så räknar jag med dåligt väder åtminstone någon dag så ... man kanske skulle förbereda excelarket redan nu.![]()
Det är Klarna-köp som falerar för mig också, och inte bara på Lensway utan alla köp via butiker som använder Klarna har konsekvent inte registrerats.I mitt fall är det Klarna som spökar i båda fallen. Egentligen skyller jag allt på BC.se då det var någon som tyckte man skulle köpa från Lensway! Eftersom jag behövde linsvätska så ...![]()
Det är Klarna-köp som falerar för mig också, och inte bara på Lensway utan alla köp via butiker som använder Klarna har konsekvent inte registrerats.
Exakt samma som för mig. Något är galet.Hos mig saknas konsekvent poängen för alla köp som börjar med Klarna/ t.ex. Klarna/Apotea.se. Det första saknade köpet var redan 2014-12-18, så detta tycks ha pågått länge. För mig rör det sig om 22 st köp på totalt 5404.8 kr.
Man kan tycka att det borde vara en lätt sak för dem, men förklaringen jag har fått är att Coop- och bankverksamheterna är helt åtskilda och utan insikt hos varandra. Värdelöst för kunden.Har också upptäckt att det saknas poäng för köp jag gjort. Klagade och nu vill de ha kopior på dessa köp. Som om jag sparar dessa i ett halvår. Det är väl bara att kolla på kontoutdraget. Bland sämsta kundtjänst jag haft att göra med.
Jag har fått mina poäng från mitten på juli och början av augusti. Så det är inget strul för mig.