Senaste nytt

COOP Medmera mer

Även jag hade problem under gårdagen, men idag verkar det fungera som det ska - tur att man bär omkring på ett amex och bankkort som reserv vid tillfällen som detta.

Jag sa upp mitt SAS MC förra veckan, nu har jag endast AMEX och Coop. ICA butiken tog ej AMEX, så jag fick därifrån tomhänt då jag inte kunde betala 30kr :(

Mitt kort fungerar fortfarande inte och jag har inte handlat för över 10kkr senaste 10 dagarna....

Jag sa upp mitt SAS MC förra veckan, nu har jag endast AMEX och Coop. ICA butiken tog ej AMEX, så jag fick därifrån tomhänt då jag inte kunde betala 30kr :(

Mitt kort fungerar fortfarande inte och jag har inte handlat för över 10kkr senaste 10 dagarna....
Varför handlade du inte med Coop-kortet? Handlar alltid med det när Amex inte går.

Har försökt få svar från Coop, men deras kundtjänst är ju helt overkligt dålig.

Någon här som använder Coop Medmera Mer och har ett extrakort som man/fruga/barn använder? Min hustru har använt sitt extrakort ganska flitigt senaste tre veckorna, men jag får inga poäng för detta på mitt konto. Sker det inte per automatik, eller kommer dessa poäng i omgångar då och då?

Dessutom, skulle man inte få en välkomstbonus när man tecknar kortet? Mitt första köp jag gjorde för 47:- står som "Välkomstbonus 47P".

Min fru använder extrakortet varje dag och poängen kommer in som de ska. Fick 5000 extrapoäng en vecka efter första köpet.

Poängen hon genererar med köpen kommer in kontinuerligt på ditt konto, typ dagen efter ett köp som när du handlar med ditt kort?

Toppen