Senaste nytt

COOP Medmera mer

När jag signade upp mig som Coopmedlem samt ett Medmera mer-kort strax innan årsskiftet så skulle man få 5000 poäng för kreditkortet samt 7500 poäng om man handlade för minst 500kr innan januaris utgång. Efter några dagar fick jag 5000 samt 1000 poäng, vet inte varför dessa 1000 poäng sattes in men det är hursomhelst en bra bit kvar till 7500. Någon annan som saknar poäng?

När jag signade upp mig som Coopmedlem samt ett Medmera mer-kort strax innan årsskiftet så skulle man få 5000 poäng för kreditkortet samt 7500 poäng om man handlade för minst 500kr innan januaris utgång. Efter några dagar fick jag 5000 samt 1000 poäng, vet inte varför dessa 1000 poäng sattes in men det är hursomhelst en bra bit kvar till 7500. Någon annan som saknar poäng?
Jupp jag skulle få 5000 p men fick bara 1000 p, mailade för ca en månad sen men de har inte löst problemet.

Samma här. Fick 1000p för ett tag sen (Osäker på varför dock), men de 5000p som nämndes lyser med sin frånvaro. Kommer ju vilja ha dem innan 31/3 iaf ;)

Man får 1000 p insatt på kontot efter att man gjort sitt första köp med kortet, det står på välkomstbrevet som jag fick hem tillsammans med kortet och jag antar att det gäller alla nya kunder.

Just ja, så vill jag minnas att erbjudandet såg ut för mig också. 7500 poäng vid 500:- . Har inte sett några sådana poäng.
Däremot 5000p plus 1000p.
Skaffade två kort. Först ett vanligt medlemskort som jag skulle få poäng för, sedan ett Med Mera Mer som jag också skulle få poäng för.
Får kolla om jag hittar nån screenshot på exakt erbjudande.
Minnet sviker...

Någon här som använder Coop Medmera Mer och har ett extrakort som man/fruga/barn använder? Min hustru har använt sitt extrakort ganska flitigt senaste tre veckorna, men jag får inga poäng för detta på mitt konto. Sker det inte per automatik, eller kommer dessa poäng i omgångar då och då?

Vi har ett extrakort, där kommer poängen in på samma sätt som på originalkortet, d.v.s. löpande per automatik.

Jag väntar fortfarande på mina 4000 poäng trots kontakt med kundtjänst. De lovade att poängen skulle komma inom en vecka men inget har hänt trots att det gått tre veckor nu.

Jag väntade också på de där 4000 extra poängen för att man handlat för minst 2000 kr på Coop i december månad.
I fredags ringde jag kundtjänst, de bad om ursäkt, och samma dag hade jag poängen på kontot.

Jag passade på att påpeka att jag är inte den enda som saknar dessa poäng.

Någon annan som haft problem med att betala på hotels.com med Coop MedMera Mer ? Både utlandsköp och internetköp är öppna på mitt kort men hotels.com verkar inte gilla kortet. Har inte haft några problem alls innan, förutom med gambling siter.

Någon annan som haft problem med att betala på hotels.com med Coop MedMera Mer ? Både utlandsköp och internetköp är öppna på mitt kort men hotels.com verkar inte gilla kortet. Har inte haft några problem alls innan, förutom med gambling siter.
Nope, mitt har funkat fint där. Har du måhända haft hög spend på kortet senaste tiden och slagit i taket där tro?

Toppen