Senaste nytt

COOP Medmera mer

Kan någon svart på vitt redogöra för gränserna som finns på kortet? Har för mig att jag läste något om 50k per 8dagars-period och något belopp per månad.. Kan ju vara bra att veta :) Letat frenetiskt på hemsidan men hittar ingen bra info.

Kortet kom, koden kom 3 dagar senare och nu har årets poängrace börjat. Väntar i spänning på de 5000 extrapoäng som ska trilla in.

Tankade fullt i bilen idag, köpte flygbiljetter på SAS + lite annat och man ser all historik väldigt snyggt och prydligt både i appen och på nätet. Står också kontonummer, plusgiro och OCR som ska användas så jag testade att föra över motsvarande belopp jag spenderade (+ en massa buffert) så man slipper ränta (då den väl tickar på direkt?)

Än så länge riktigt bra intryck av ansökan, Coop, kundtjänst, tiden det tog att få kortet, hur det fungerar/används och informationen i appen/hemsidan.

Poängen ökar i väldigt snabb takt här! 20k poäng på 3 veckor och en dubblering på väg in. Kan bli en del eb poäng om det fortsätter så här
.. :)

Ingen panik. Läs även PS:et på sista raden i mejlet:

Tjäna lite extra på julmaten
Om du handlar för minst 2000 kr hos Coop i december så ger skinkan, sillen och julmusten glädje även efter jul. Då får du nämligen 4000 MedMera Extrapoäng utöver din vanliga intjäning, som kan växlas till EuroBonus-poäng. Gäller till den 31 december 2014.

Växla MedMera-poäng till EuroBonus-poäng

P.S. Dina MedMera Extrapoäng kommer att sättas in på ditt konto i slutet av januari 2015.
Någon som fått in dessa ännu? Jag väntar fortfarande otåligt :eek:

Toppen