Senaste nytt

COOP Medmera mer

Ja, sista mars var det skrivet, sen är frågan om de kommer att revidera eller att den ska kvarstå. Finns vad jag vet ingen info vad som kommer gälla från och med april...

Ja, sista mars var det skrivet, sen är frågan om de kommer att revidera eller att den ska kvarstå. Finns vad jag vet ingen info vad som kommer gälla från och med april...
Precis. Det är inget som säger att de kommer revidera kursen. Det spekulerades i somras här på forumet att det var ohållbart i längden att man via Betalo i princip kunde skaffa oändligt med COOP-poäng om man bara var lite fiffig och exempelvis egen företagare med stor omsättning. Då kändes det givet att de förr eller senare skulle försämra konverteringskursen. Nuvarande tabell är giltig till 31 mars så det verkade vara ett troligt datum i så fall.

Nu valde man att spärra ett stort antal betalningsmottagare för COOP/Betalo och därmed tror jag att risken nu är mycket lägre att de ändrar konverteringskurserna.

Något gick fel, försök igen om en stund

När jag försöker konvertera Medmera -> SK, gör jag fel genom att logga in med mail/lösenord på coops hemsida? Får det felmeddelandet, provat två olika webbläsare.

Toppen