Senaste nytt

COOP Medmera mer

Dubbleringen har kommit men inga 2000 poäng för december. Åtminstone har jag inte fått mina.
Trodde man skulle få 4000 Medmera extrapoäng. I mejlet jag fick från SAS skrev de:

Tjäna lite extra på julmaten
Om du handlar för minst 2000 kr hos Coop i december så ger skinkan, sillen och julmusten glädje även efter jul. Då får du nämligen 4000 MedMera Extrapoäng utöver din vanliga intjäning, som kan växlas till EuroBonus-poäng.

Har jag missuppfattat något? Kan meddela att inte heller jag sett till några poäng på kontot.

Ansökan skickades in i torsdags, så nu är det bara att vänta. Känns rätt lovande att höra hur snabbt poängen kommer över. Förutom 150k till Amex, kommer detta bli mitt huvudsakliga kort, så det skall bli intressant!

Har jag missuppfattat något? Kan meddela att inte heller jag sett till några poäng på kontot.

Ingen panik. Läs även PS:et på sista raden i mejlet:

Tjäna lite extra på julmaten
Om du handlar för minst 2000 kr hos Coop i december så ger skinkan, sillen och julmusten glädje även efter jul. Då får du nämligen 4000 MedMera Extrapoäng utöver din vanliga intjäning, som kan växlas till EuroBonus-poäng. Gäller till den 31 december 2014.

Växla MedMera-poäng till EuroBonus-poäng

P.S. Dina MedMera Extrapoäng kommer att sättas in på ditt konto i slutet av januari 2015.

Toppen