Senaste nytt

COOP Medmera mer

Meazza

Medlem
Ser inte om det har nämnts tidigare men Coop-poäng har numera en giltighet på 3 år. Detta infördes dock först i somras, varifrån giltigheten räknas även för äldre poäng.

(Detta enligt uppgift från kundtjänst i samband med att även jag nu sagt upp mitt kort. Ringde in för ett år sen i samma ärende men fick då kortet gratis. Efter att inte ha använt det en enda gång trots detta så fick det nu vara nog.)
 

Maja

Medlem
@Meazza Var ser man när ens poäng går ut? Hittar inget bäst-före-datum nämligen när jag loggade in för att kolla.

Vet inte heller riktigt vad jag ska göra med mina drygt 51K poäng.
 

Maja

Medlem
@jumbooze Ja, det är vad jag lutar åt. Sedan de gjorde om så tycker jag dock att man får väldigt lite EB-poäng sett i relation till Coop-poängen. Men har inte lyckats hitta något bättre än.
 
@Meazza Var ser man när ens poäng går ut? Hittar inget bäst-före-datum nämligen när jag loggade in för att kolla.

Vet inte heller riktigt vad jag ska göra med mina drygt 51K poäng.
Börja handla lite mer på Coop? :D

Så du skramlar ihop 80k växla till Nordic Choice där du får 10000 statusgrundade poäng ;)
Kursen låg på 60k för något år sen :/
 
Last edited:

Maja

Medlem
@Fikaärfint Undrar detsamma, vad får jag för 10.000 statusgrundande poäng? Har redan matchad status på Nordic Choice, men det har tyvärr aldrig passat när vi varit på resande fot i Sverige att boka rum hos dem.

Sorry, Coop kommer aldrig bli förstahandsvalet då deras utbud inte är så attraktivt i mitt område. Bara inse att det får bli futtiga 5.000 EB-poäng som är bäst i det här sammanhanget alt. 500 kr på Coop typ. ;)
 
Toppen