Senaste nytt

COOP Medmera mer

Om man bokar hotell på hotels.com via länken på coops medlemssidor så ska man få 5p per krona. Dessutom tjänar man fortfarande nätter i hotels.com eget program, så det verkar inte helt fel.

Dock kommer poängen "upp till 60 dagar efter avslutad vistelse" och helt utan möjlighet för retro-claim om något går fel. Så jag undrar helt enkelt vilken erfarenhet ni andra har av dessa coop partner länkar (via tradedoubler) ifall poängen verkligen kommer.

Om man bokar hotell på hotels.com via länken på coops medlemssidor så ska man få 5p per krona. Dessutom tjänar man fortfarande nätter i hotels.com eget program, så det verkar inte helt fel.

Dock kommer poängen "upp till 60 dagar efter avslutad vistelse" och helt utan möjlighet för retro-claim om något går fel. Så jag undrar helt enkelt vilken erfarenhet ni andra har av dessa coop partner länkar (via tradedoubler) ifall poängen verkligen kommer.
Jag gick via COOP när jag skaffade Storytel tidigare i år, poängen trillade in efter några veckor.

Hej, jag har ca 500,000p på Coop kortet. Tror ni det kommer en kampanj fortfarande gällande byte till SAS Eurobonus?
Eller vad är det bästa jag kan göra med dem poängen? Vad har ni för goda råd?

Vi är ju många som väntat på det, tror tyvärr den tiden är förbi.
Om du inte måste ha poängen nu så kan du ju vänta och se.
Men när jag jobba i företaget och såg justeringarna som dom sen gjorde i poängprogrammet kände jag att jag byter in mina.
Man vet aldrig om dom får för sig att strypa möjligheten att växla. Ev så meddelar dom innan eller så tar dom bort möjligheten utan att säga något

Vi är ju många som väntat på det, tror tyvärr den tiden är förbi.
Om du inte måste ha poängen nu så kan du ju vänta och se.
Men när jag jobba i företaget och såg justeringarna som dom sen gjorde i poängprogrammet kände jag att jag byter in mina.
Man vet aldrig om dom får för sig att strypa möjligheten att växla. Ev så meddelar dom innan eller så tar dom bort möjligheten utan att säga något

Tack Andreas för din feedback, uppskattas. Jag chansar och väntar och ser.

Alltid något
upload_2017-11-6_13-45-9.png

Har inte fått något sådant mail och när jag loggar in hos Coop så har jag inte ens summan 20.000 EB-poäng att växla till. Kan bara välja mellan 10/30/50/180k poäng.

Toppen