Tror inte det.Undrar om man kan lägga in Köp från Tui på Coop i efterhand?
Ny förändring av Coop medmera mer. Nytt namn: Coop Mer och sänkning av poängintjäning hos Coop från dubbla poäng (2p) till 1p.
Nytt utseende. Allt annat är samma.
Coop Mer - MasterCard
Jag som befintlig MMM-kund borde få behålla min dubbla poängintjäning hos Coop tills kortet går ut (2020)..
Känns som att det blir en massa räknande nu för att optimera inköpen tidsmässigt. Allt som inte absolut inte är färskvaror borde man sannolikt köpa så sällan som möjligt."När månaden är slut börjar du om från början. "
Ny förändring av Coop medmera mer. Nytt namn: Coop Mer och sänkning av poängintjäning hos Coop från dubbla poäng (2p) till 1p.
Nytt utseende. Allt annat är samma.
Coop Mer - MasterCard
Jag som befintlig MMM-kund borde få behålla min dubbla poängintjäning hos Coop tills kortet går ut (2020)..
Känns som att det blir en massa räknande nu för att optimera inköpen tidsmässigt. Allt som inte absolut inte är färskvaror borde man sannolikt köpa så sällan som möjligt.
Absolut inte att det är hela världen.@joakgarp Det är väl inte hela världen? Ring in och berätta att du skall vara borta och fråga om det går att flytta fram sista betalningsdag 14 dagar, alternativt så tar du en påminnelsefaktura och "köper" dig 14 dagar till för påminnelseavgiften 60 kr.