Senaste nytt

COOP Medmera mer

Fick detta från supporten:

"Dina köp via Klarna ger ej betalpoäng eftersom vi får in dessa transaktioner som kontantuttag. Enligt vårt regelverk så ger inte kontantuttag poäng. Du behöver själv hålla kontroll och höra av dig till oss så får vi manuellt ersätta de saknade poängen. Hur gärna vi än skulle vilja så har vi ingen möjlighet att särskilja dessa transaktioner och per automatik ersätta kunderna i efterhand, vilket är jättetråkigt!

Återkom gärna med datum för inköp samt summa så registrerar vi poängen."

Fick detta från supporten:

"Dina köp via Klarna ger ej betalpoäng eftersom vi får in dessa transaktioner som kontantuttag. Enligt vårt regelverk så ger inte kontantuttag poäng. Du behöver själv hålla kontroll och höra av dig till oss så får vi manuellt ersätta de saknade poängen. Hur gärna vi än skulle vilja så har vi ingen möjlighet att särskilja dessa transaktioner och per automatik ersätta kunderna i efterhand, vilket är jättetråkigt!

Återkom gärna med datum för inköp samt summa så registrerar vi poängen."
Körde scriptet och visade sig att jag hade c:a 2000 i Klarnainköp som ej var reggade. Kontaktade supporten och de ska agera, vet nån hur lång tid man ska räkna med innan poängen är inne?

kändes solklart att använda termen "Klarnainköp" då det avhandlats "Köp via Klara" ett flertal gånger i denna tråd.

Körde scriptet och visade sig att jag hade c:a 2000 i Klarnainköp som ej var reggade. Kontaktade supporten och de ska agera, vet nån hur lång tid man ska räkna med innan poängen är inne?

Jag har en klarnainköp från 4:e mars, efter att ha mailat om detta fick jag svar den 11:e mars - samma svar som andra fått där jag ombads skicka in kvitto. Jag svarade samma dag med kvitto och sen har jag inte hört något mer och inte fått några poäng.

Jag ska väl peta på dem och fråga vad som händer, men verkar inte alltid gå så fort..

Om jag lägger in en Betalo-räkning med omedelbar betalning, när kommer COOP-poängen in då?

Jag funderar på att köra lite Betalo upp till 60'000 poäng, men vill ogärna gör det om jag inte hinner växla på måndag.

Toppen