Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag behöver nog köra den där filen igen, har blåst om min dator och har den inte kvar.
Istället för att jag går igenom alla 189 sidor, har någon länken till beskrivningen så att jag snabbt kan kolla om det fattas nåt för mig?
Jag har ynka poäng kvar till 60' gränsen.
Har nyss kommit hem från Coop och storhandling... Behöver vara kreativ sista dagarna och är också rädd att poängen inte hinner trilla in i tid.

Edit.
Hoppas poängen hinner in nu, jag slog till på en resa i VIP Plus istället för att jaga småpoäng.

Last edited:
Coop är alltså för grymt bra att ha med att göra. De hittade ytterligare 20 000 poäng. Det de missar i automatik kompenserar de i kundhantering. Så det ramlade in 131 408 poäng istället.
Hur får du fram totalsumman på de saknade poängen när du kört scriptet? o_O
Räknar du varje rad där det står "... saknar motsvarande poäng!" och summerar manuellt?

Jag har 40 000 poäng nu. Om jag köper hotellnätter för 20 000 kr nu, hur snabbt registreras poängen på mitt konto?

Jag har 40 000 poäng nu. Om jag köper hotellnätter för 20 000 kr nu, hur snabbt registreras poängen på mitt konto?
Mig veterligen så fort transaktionen registrerats hos coop, det kan ta några dagar om hotellen inte för över transaktionerna direkt

• Gilla
Reactions: Gus
Summeringen står längst ner efter att du kört skriptet. Superbra

När jag summerar de saknade poängen stämmer det inte överrens med någon av totalen längst ner.

Om allt var som det skulle, vilka summor ska överrensstämma?
Om jag saknar poäng?

Antal korttransaktioner: 581
Antal poängtransaktioner: 607
Total kortvolym: 276116
Total poängvolym: 53219

Jag har ett problem med coopverify.py som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.

Allt fungerar bra till att jag skrivit in "python coopverify.py <mailadress> <startmånad> <slutmånad>" jag får då att jag ska ange lösenord vilket jag försöker göra men får inte fram några tecken i kommandotolken. Någon som har haft samma problem eller är det faktiskt så att man inte får tecken när man skriver lösenordet? :)

Om det nu är meningen att det ska fungera som det gör ovan för mig så får jag följande problem när jag skriver i lösenordet och trycker på enter:
coopverify.png

Ska sägas att jag kör Windows 7.

Toppen