Senaste nytt

COOP Medmera mer

Hej!

Jag har överfört 120 k coop poäng till eurobonus. Jag har 40 k poäng kvar. Kan någon få fram länken där jag kan konvertera dessa poäng. Både 30 k samt 40 k länken skulle uppskattas. Har testat via sas och poängshoppen via coop. lyckas inte!

Märkte just att kursen från Coop t Eurobonus poäng ändras 24/3.

Har gått igenom 20 sidor konversation i tråden men inte hittat någon som har 100% koll på nya kursen.

Fråga: Är det någon som har koll på den nya kursen som börjar gälla 24/3?

image.png

Märkte just att kursen från Coop t Eurobonus poäng ändras 24/3.

Har gått igenom 20 sidor konversation i tråden men inte hittat någon som har 100% koll på nya kursen.

Fråga: Är det någon som har koll på den nya kursen som börjar gälla 24/3?

Visa bifogad bild 50182
Spekulationerna som råder säger 10 coop poäng blir värda 1 eurobonus poäng. Men man kan inte vara 100% säker förrän ändringen sker.

Spekulationerna som råder säger 10 coop poäng blir värda 1 eurobonus poäng. Men man kan inte vara 100% säker förrän ändringen sker.
Stort tack! Just växlat över 320k coop mot Eurobonus.

Poängen syns på EB-kontot direkt. Imponerande att systemen pratar med varandra så snabbt och på en lördag dessutom :)

Spekulation och spekulation. Det är ju tydligen vad Coops kundtjänst säger..

Observera att Coop justerar sin växelkurs in till Eurobonus den 24/3. Såg det idag på Coops hemsida (efter man trycker på SAS loggan).
Det står inte till vad så jag ringde kundtjänst, det blir en flat-rate på 10% tydligen. Så 60.000 Coop poäng kommer bli 6000 EB istället för 10.000 som idag. Så passa på att växla innan!

Dagens andra samtal till Coop kundtjänst gav samma resultat som förra samtalet. Flat-rate med 10% till EB från Coop från 24/3...
Och det är SAS som har bestämt förändringen (och Coop bestämmer kursen från EB till Coop).

Toppen