Senaste nytt

COOP Medmera mer

Hej, relativt ny inom poängsamlande har jag nu samlat ihop 60 000 Coop-poäng. Efter att ha läst denna tråden verkar det köras kampanjer där Coop ger bättre konvertering till Eurobonus. Hur ofta brukar dessa komma, med andra ord: Bör jag vänta eftersom det garanterat kommer en kampanj eller är det lika bra att växla med en gång?
Jag har inget behov av poängen för att boka någon resa för tillfället så det behövs inte av den anledningen.

Jag hade avvaktat @Berguv då kursen verkar gälla tillsvidare ändå, ev. kommande förändringar lär dyka upp i tråden eller med info från Coop i viss förväg. Så då kan du lika gärna vänta och hoppas på en kampanj.

Nu har det bara varit en kampanj innan så oklart om det var en engångskampanj eller om det kommer dyka upp kampanjer med jämna mellanrum, det får tiden utvisa.

Sitter själv med ~150k poäng och vet inte riktigt hur länge jag ska våga vänta. Känns ju att nån form av Eurobonus erbjudande lär komma förr eller senare, men samtidigt känns ju inte Coop särskilt stabilt och man vet aldrig när de går omkull, devalverar poängen eller helt enkelt slutar SAS samarbetet.

Toppen