Senaste nytt

Concierge - flipp eller flopp

tack, jag mailade dom och fick snabbt svar. Tack för all hjälp

Har de en mailadress till AMEX SAS Elite Concierge? Jag trodde det enbart var telefonkontakt som gällde, kan du dela med dig av den adressen då jag har en lite komplicerad förfrågan som jag inte riktigt litar på att personerna får med över telefon om jag inte ska behöva spendera en smärre evighet i luren med dom :)

Har de en mailadress till AMEX SAS Elite Concierge? Jag trodde det enbart var telefonkontakt som gällde, kan du dela med dig av den adressen då jag har en lite komplicerad förfrågan som jag inte riktigt litar på att personerna får med över telefon om jag inte ska behöva spendera en smärre evighet i luren med dom :)
jag mailade och frågade om hur jag skulle kontakta dom och fick ett telefonnummer. Verkar tyvärr inte som om de kan hjälpa mig ändå. Men det är värt ett försök.

PM

När man ringer Amex Elite så är val 1 Life style service, vilket är det som efterfrågas här.

Jag tycker Amex Concierge tjänst bara blir sämre med åren. När man ringer och vill ha hjälp med något direkt som biljetter, krogar och andra saker då man skulle behöva denna annars helt onödiga tjänst. Men förmånerna i from av medlemskap i andra företag dock har blivit bättre som möjligen kompenserar.

Är det någon som har testat att försöka boka bord hos restauranger med Michelin-stjärnor med hjälp av AMEX (Elite) concierge? Är det ens lönt att fråga om de kan fixa bord samma vecka på t ex Vollmers eller NOMA?

Är det någon som har testat att försöka boka bord hos restauranger med Michelin-stjärnor med hjälp av AMEX (Elite) concierge? Är det ens lönt att fråga om de kan fixa bord samma vecka på t ex Vollmers eller NOMA?
Noma blir nog väldigt svårt samma vecka. Är säker på att det är olika från restaurang till restaurang.
De har hjälpt mig på Mathias Dahlgren Matbaren ett antal gånger (aldrig så nära inpå som samma vecka) och nu senast på Bob Bob Ricard i London (ej michelin, fanns inga bord när jag kollade på restaurangens webbplats)

Toppen