Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

Bokat 2-4-1 på Radisson Blu Yas Marina, Abu Dhabi. 700 för två nätter känns riktigt prisvärt!

Slog till på två rum med 2-4-1-rabatt i Köln. Radisson Blu, två rum i två nätter för EUR250.

Park Inn i Berlin. Fyra nätter, totalt 240 EUR. Hotell är visserligen billiga i Berlin, men det känns väldigt prisvärt. Förhoppningsvis blir det en liten uppgradering också (även om just det här hotellet inte har rykte om sig att vara jättegeneröst).

Någon som haft framgång med 2-4-1 på Radisson Blu Royal i Köpenhamn? Verkar snålt med tillgänglighet när jag söker men på andra hotell i staden finns det...

Det finns sista tre helgerna i november samt sista 2 helgerna i december och sen alla helger nästa år...

Det finns sista tre helgerna i november samt sista 2 helgerna i december och sen alla helger nästa år...

Tack för svar. Jag var egentligen mest nyfiken på möjligheten att det dyker upp möjligheter med någon veckas varsel, likt det tycks göra på andra orter. Är mer sugen på en spontan vårresa än november i Köpenhamn...

Det hotellet verkar ständigt ha ett mycket hög beläggning så det är nog därför det är så. Det är ofta det är fullt så man inte kan boka ett enda rum på nätet. Jag har sällan hittat någon 2-4-1/4-4-2 nära inpå där som man kan göra på typ waterfront eller royal viking i Stockholm ibland.

Det hotellet verkar ständigt ha ett mycket hög beläggning så det är nog därför det är så. Det är ofta det är fullt så man inte kan boka ett enda rum på nätet. Jag har sällan hittat någon 2-4-1/4-4-2 nära inpå där som man kan göra på typ waterfront eller royal viking i Stockholm ibland.

Då sänker jag mina förhoppningar ett snäpp, tack för info. Hittade 2-4-1 på Scandinavia den aktuella helgen och bokade den men håller tummarna och hoppas på en "uppgradering"...

Är det bara möjligt att boka 2-4-1 och 4-4-2 i EMEA, finns det några koder eller trix för andra regioner?

• Gilla
Reactions: Gus
jag bodde 2 nätter på Radison Blu Hotel i Wiesbaden i helgen.
Ett bra spahotell hotell men jag blev inte uppgraderad.
Jag frågade inte heller.
En interessant detalj var att frukost inte ingick den första natten, dvs den natten jag betalade för men på den andra natten, dvs gratisnatten ingick en fantastisk frukostbuffe.
2 nätter för 120 euro är ju helt ok.

Toppen