agehall
Medlem
Jag är inte riktigt lika positiv...
2-4-1 är väl inte så mycket trix iaf. Jag har försökt använda dem några gånger men aldrig lyckats. Finns aldrig plats på de hotell jag vill boka.
CC är den kedja som är sämst på att ge uppgraderingar ime. Det känns som att guld inte är värt speciellt mycket jmf med tex HHonors Gold.
Nej, gå in via sidan som listar medlemsnivåer och deras olika förmåner så finns länkar till erbjudandena alltid där.
Emirates har det rätt ofta.
Vill passa på att verkligen slå ett slag för Club Carlsson-erbjudandena genom att sammanfatta några saker som sagts i tråden samt ge lite tips-och-trix:
2-4-1 är väl inte så mycket trix iaf. Jag har försökt använda dem några gånger men aldrig lyckats. Finns aldrig plats på de hotell jag vill boka.
Guldstatusen ger även andra förmåner som 50% högre poängintjäning, uppgradering till bättre rum (tyvärr dock normalt bara inom samma rumskategori.
CC är den kedja som är sämst på att ge uppgraderingar ime. Det känns som att guld inte är värt speciellt mycket jmf med tex HHonors Gold.
Club carlsons egen site är lite jobbig att använda, eftersom listan med erbjudanden är slumpgenerad så man kan behöva refresha för att få rätt erbjudande.
Nej, gå in via sidan som listar medlemsnivåer och deras olika förmåner så finns länkar till erbjudandena alltid där.
Nu ska man bara hitta ett flygbolag som har 2-for-1 också...
Emirates har det rätt ofta.