Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Det står även "you will also enjoy the exclusive “My Rate” offer that entitles you to a 10% discount off the standard guest room retail rate at all Rezidor hotels, any day of the week." under shareholder benefits. Är detta en standard gold-förmån eller unikt som share holder. Någon som vet hur man sedan praktiskt bokar med rabatten, dvs får man rabatten automatiskt när man bokar via club carlson eller på nåt annat sätt?

Är det någon som känner till mer om denna "My rate"? Finns det någon bokningskod? Jag upplever inte att det automatiskt är 10% billigare att boka via Club Carlson som guld-medlem.

Är det någon som känner till mer om denna "My rate"? Finns det någon bokningskod? Jag upplever inte att det automatiskt är 10% billigare att boka via Club Carlson som guld-medlem.
Det gäller för aktieägare och inte via hemsidan utan i telefon om jag minns rätt. Orkar inte kolla efter nu .

Skriv in "MYGPRATE" som promo. Inte alltid billigare då det är 10% på ordinarie pris, inte på alla priser, dessutom gäller det inte alla hotell och alla rum. Som vanligt finns det en massa om och men och kanske.

Som jag förstod dem när jag kontaktade dem så måste man ringa dem men man får 10 % rabatt på lägsta priset på deras hemsida

Jag har märkt nu att man bara får 10% rabatt mot 15 % förut när man äter på rgb på park inn när man är club carlson gold elite, Ändrade de det i våras eller?

Edit: Fast idag fick jag 15% igen. undrar vem av dem som hade fel.....

Last edited:
Någon som har koll på hotellen i London när de släpper 2 nätter betala för 1 respektive 4 nätter betala för 2.
Tittade lite nu och det enda jag hittar är de närmsta 2 helgerna. Ska man sitta lugnt och vänta till slutet på september innan man bokar för resa i början på oktober?

Jag har märkt nu att man bara får 10% rabatt mot 15 % förut när man äter på rgb på park inn när man är club carlson gold elite, Ändrade de det i våras eller?

Edit: Fast idag fick jag 15% igen. undrar vem av dem som hade fel.....

Sist jag bodde på Park Inn, Arlanda, tror jag att jag bara fick 5%... Men det var så lite det hade gjort på den lilla summan, så jag iddes inte hålla på. ;)

Annars hittar du länkar till erbjudandena när du klickar på "Medlemsförmåner" när du loggat in.

Toppen