Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Det beror på vilket sätt du menar bäst?

Vill du boka erbjudandet med betala för en och bo två nätter på helgen är det lättast att hitta det erbjudandet på park inn i Hammarby sjöstad följt av waterfront. Royal viking och strand släpper platser till det erbjudandet bara några dagar innan om de har mycket rum lediga då.

Rumuppgradering får man sällan till busniessclass rum på waterfront, därimot får man det ibland på royal viking och nästan varje gång jag bott på parkt inn.

Frukost ingår inte normalt på radioson hotellen i city, alltså waterfront, royal viking och strand. Vill man ha garanterat frukost får man antingen bo på park inn i Hammarby sjöstad eller några av de andra hotellen som ligger lite utanför centrum.

Hej!

Antar att ni också fått erbjudande om trippla poäng de närmsta månaderna

"Hej miramax,
Vi välkomnar 2013 med tredubbla poäng över hela världen.

Missa inte det här tillfället. Registrera dig i dag och tjäna tredubbla Gold Points® på hotellvistelser samt mat och dryck som debiteras ditt rum på Carlson Rezidor-hotell i hela världen - nu och fram till den 15 mars 2013."

Det jag funderar på är om det spelar någon roll när man bokat rummet? Har redan bokningar under perioden och funderar på om jag borde ta bort dem och boka igen för att få ta del av kampanjen? Tankar om det?

Yes, tvärbana (spårvagn) 5 minuter till Gullmarsplan, därifrån tunnelbanan 10 min till centralen.

Man kan ju förtydliga det lite mer hur man hittar dit. Ta tunnelbana till Gullmarsplan, stig av tunnelbanan och gå upp för trappen. När man kommer upp passerar man ut genom spärren (glasdörrarna) och sen svänger man höger, går mot trappen längst bort som går neråt, det är ingen spärr vid denna trappa. Gå ner för trappan (försök inte ta rulltrappan, den går bara uppåt..) och så kommer tvärbanan till sickla udde på höger sida av plattformen. Gå av vid sickla kaj, det är näst sista hållplatsen och den ligger under ett högt glastak precis efter det att tvärbanan svängt vänster genom rondellen. Gå mot rondellen när du gått av förbi seven eleven och sväng sen vänster runt max vid rondellen. Sen behöver du gå över en gata och sen har du ett 24/7 gym på vänster sida och efter det ligger hotellet på vänster sida på andra sidan vägen.

Statusmatchade mitt HH Diamond och har nu fått CC Guld till mars 2014. Gick på två dagar. Otroligt snabb respons och feedback. Tumme upp.

Toppen