Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Ingen som har fått poäng en för Star More kampanjen?

För min del fattas det 300 poäng på kontot för en bonusnatt som jag tänkte boka tills på fredagen. Funderar på att köpa 1000 poäng för att toppa upp kontot. På hemsidan står det att det tar 2-5 dagar för poängen att trilla in, och jag vill helst att poängen ska komma in så fort som möjligt. Har någon av er några erfarenheter av poängköp hos Club Carlson?

För min del fattas det 300 poäng på kontot för en bonusnatt som jag tänkte boka tills på fredagen. Funderar på att köpa 1000 poäng för att toppa upp kontot. På hemsidan står det att det tar 2-5 dagar för poängen att trilla in, och jag vill helst att poängen ska komma in så fort som möjligt. Har någon av er några erfarenheter av poängköp hos Club Carlson?

Prata med någon som har poäng och låna 300 poäng genom att personen ringer dem och ber dem överföra 300 poäng till ditt konto, det tar typ några sekunder bara så har du fått poängen och det är gratis att överföra poäng ju.

Nu börjar vi förhoppningsvis räkna ned till deras "big give away", eller vad kampanjen hette. Den kom väl under våren ifjol? 144 000 p på tre nätter i tre kedjor var ju inte illa:D

Jag gillar CC skarpt, jag tjänade 21,648 poäng på 3 nätter på en Park Inn-vistelse i UK med alla deals & Stay More och Gold matchning av EBG :D, inte illa, normalt brukar jag bara ta "posta direkt till EuroBonus" alternativet men det vore ju direkt fel med CC.

Jag gillar CC skarpt, jag tjänade 21,648 poäng på 3 nätter på en Park Inn-vistelse i UK med alla deals & Stay More och Gold matchning av EBG :D, inte illa, normalt brukar jag bara ta "posta direkt till EuroBonus" alternativet men det vore ju direkt fel med CC.

Jag har inte räknat på det exakt, men det burkar vara en ganska usel affär att kreditera övernattningarna direkt till sitt FF-konto. "Been there, done that":( Dels missar man eventuella bonusar, typ CCG, dels deras "big give away". Just Club Carlson och Marriott rankar jag som de bättre när det gäller att växla hotell poäng till mil. Åtminstone enligt den lilla guiden jag gjorde förra året.

Har fått ett medlemskort från CC men undrar har de olika färger för statuskorten, det står inte Gold på kortet vad jag kan se...

Toppen